“Swedbank” vēršas pie klientiem, kuriem ir saņemtas jaunās maksājumu kartes

“Swedbank” uzrunā klientus, kuri ir saņēmuši jaunās maksājumu kartes. Mērķis ir nodrošināt klientiem vislabāko iespējamo servisu un garantēt vienkāršu un ērtu bankas pakalpojumu izmantošanu.

Mūsdienās lielākā daļa atjaunoto norēķinu karšu tiek nosūtītas klientiem pa pastu uz mājām, un, drošības nolūkos, tās sākotnēji ir neaktīvas. Agrāk debetkartes aktivizēšana bija iespējama internetbankā vai filiālē, bet tagad to var veikt arī bankomātā vai, norēķinoties veikalā.

Lai aktivizētu karti veikalā, pietiek to izmantot pirkuma apmaksai, ievietojot karti maksājumu terminālī un ievadot PIN kodu. Bankomātā aktivizēšanu var veikt, izņemot vai iemaksājot naudu, vai apskatot konta atlikumu. Joprojām ir iespēja karti aktivizēt arī Swedbank lietotnē, internetbankā vai filiālē, ja nepieciešams.

Jaunās aktivizēšanas iespējas pieejamas visiem klientiem, kuri saņēmuši atjaunotās debetkartes, tostarp gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.

Šīs izmaiņas ļauj klientiem ietaupīt laiku, apvienojot kartes aktivizēšanu ar ikdienas darbībām, piemēram, iepirkšanos vai bankomāta apmeklējumu. Lietuvā šī metode jau tiek plaši izmantota, un vairāk nekā puse karšu tiek aktivizēta bankomātos vai termināļos.

Jaunās metodes mērķis ir padarīt bankas pakalpojumus ērtākus un vienkāršākus, uzlabojot klientu apkalpošanu.

Lasi vēl: Meteorologi prognozē, ka gaidāms viens no aukstākajiem novembriem pēdējo desmitgažu laikā

Kā arī Swedbank bankomātos Latvijā pakāpeniski tiek ieviesta bezkontakta funkcija, kas ļaus klientiem piekļūt kontiem un izņemt naudu, neievietojot fizisku norēķinu karti.

Sniegs, vējš, aukstums – sinoptiķi atklāja pirmsziemas anomālos laikapstākļus, kuri var pārsteigt

Šobrīd vairāk nekā 20 bankomāti Rīgā un citās pilsētās jau ir aprīkoti ar šo funkciju, un līdz gada beigām plānots to ieviest vairāk nekā pusei no visiem Swedbank bankomātiem.

Tomēr tas nav viss – turpini lasīt tālāk

Leave a Comment